![]() |
DARMOWA! zdalna ocena problemu technicznego lub awarii Państwa komputera. Wystarczy uruchomić program, podać swój numer ID a my szybko ocenimy przyczynę Państwa problemu z komputerem. |
Niedziałanie lub niewłaściwe działanie urządzeń IT postrzegane jako awaria działania sprzętu dość często spowodowana jest niedokładnym lub całkowitym brakiem połączeń elektrycznych lub logicznych lub utratą parametrów komunikacyjnych pomiędzy urządzeniami w sieci.
W większości przypadków awarii warto zapamiętać (screenshot lub zapis) komunikatu błędu oraz zapisać sobie sekwencję działań prowadzących do awarii. Dane te w 90% przypadków pomogą na szybką i skuteczną diagnozę oraz efektywną pomoc.
Sprawdź zawsze starannie czy wszystkie połączenia sprzętu (kable elektryczne i sieciowe) są prawidłowe - to może trywialne, ale naprawdę 80% zgłoszeń awarii od użytkowników związane jest z niedokładnymi połączeniami lub brakiem połączeń kabli!
Niezależnie od pory możesz wysłać do nas zgłoszenie na formularzu zgłoszenia awarii lub/i wysłać email np. ze screenshotem komunikatu o błędzie i opisem sekwencji działań poprzedzających wystąpienie awarii.
W godzinach pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00 możesz do nas telefonować na linie stacjonarne, telefony komórkowe
Nasze zestawy komputerowe oparte są na podzespołach najlepszych światowych producentów, spełniają wszelkie obowiązujące normy i standardy. Mamy za sobą doświadczenie i rzesze zadowolonych klientów. Soft-Serwis jest zawsze na czasie, dlatego aktualna oferta dostępna jest w siedzibie firmy.
Soft-Serwis, ul. Śremska 1, 62-050 Mosina
tel. 602 214 142, jacek@soft-serwis.com.pl